Tuesday, July 10, 2012

Online Consultancy ႏွင့္ On Call Clinic ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားေဆာင္ရြက္မည္





က်န္းမာေရး၀န္ေဆာင္မႈမ်ားအျဖစ္ Online Consultancy ႏွင့္ On Call Clinic ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို စတင္ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း Blue Ocean Operation Management Co.,Ltd မွတာ၀န္ရွိသူက ေျပာသည္။ ရတနာပံု Call Center ၏ သီးသန္႔၀န္ေဆာင္မႈအေနျဖင့္ အဆုိပါက်န္းမာေရး၀န္ေဆာင္မႈကို ေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး
ဖုန္းေခၚဆို၍ က်န္းမာေရးအသိပညာေပးေဆြးေႏြးျခင္း၊ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္ေပးျခင္းတို႔ကို ၂၄ နာရီေဆာင္ရြက္ႏိုင္ၿပီဟုဆိုသည္။ ဖုန္းနံပါတ္ ၁၈၇၅ သို႔ဆက္သြယ္ကာ အဆိုပါေဆာင္ရြက္ခ်က္ကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး မိမိ၏ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာႀကံ႕ခိုင္မႈအား လိုအပ္ခ်က္မ်ားရွိပါက ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ကာကြယ္ႏုိင္ျခင္း၊ သက္ႀကီးရြယ္အုိမ်ား က်န္းမာေရးေစာင့္ေရွာက္မႈ စသည္တို႔ကို ေမးျမန္းစံုစမ္းႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၎က်န္းမာေရး၀န္ေဆာင္မႈအစီအစဥ္တြင္ အသင္း၀င္ေရာက္ႏိုင္မည့္ အစီအစဥ္တစ္ရပ္ကိုလည္း ေဆာင္ရြက္ထားေၾကာင္း သိရသည္။ အသင္း၀င္သက္တမ္းမွာ တစ္ႏွစ္ျဖစ္ၿပီး အသင္း၀င္မ်ားအေနျဖင့္ လစဥ္ Call Center မွဆရာ၀န္မ်ားမွ ဖုန္းေခၚဆိုၿပီး လိုအပ္သည္မ်ားကို ေဆြးေႏြးျခင္း၊ ၆ လတစ္ႀကိမ္ Physical Examination စစ္ေဆးေပးျခင္း၊ လိုအပ္သည့္အႀကံဥာဏ္မ်ားေပးျခင္း စသည္တို႔ကို ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အသင္း၀င္မ်ားအား ေဟာေျပာေဆြးေႏြးပညာေပးျခင္း၊ အသင္း၀င္အခ်င္းခ်င္း အေတြ႕အႀကံဳမ်ားကို တိုင္ပင္ေဆြးေႏြးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေပးျခင္း၊ အထူးကုဆရာ၀န္မ်ား၊ ကၽြမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ေတြ႕ဆံုလိုပါက စီစဥ္ေပးျခင္းတို႔ကိုလည္း ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ေရးသားသူ -ထြန္းထြန္း

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

ပေလာင္ေလးမွ

လာေရာက္ၾကည့္ရႈသူမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွျဖာက်န္းမာခ်မ္းသာက်ပါေစ.................